Bėgam iš SEB į Swedbank (bandau piktai)

Laba diena,
mano kortelės galiojimas baigėsi prieš dvi dienas, apie
tai šiandien man maloniai priminė parduotuvės darbuotoja. Apie naujos
kortelės išsiuntimą man buvo pranešta jau prieš porą savaičių, tačiau
kolkas ji manęs nepasiekė. Galit ir nesivargint, rytoj ištuštinsiu
sąskaitą ir nueisiu iki Swedbank.
Gero Jums savaitgalio.

Nesu aš piktas žmogus, bet štai tokį piktą laišką šiandien grįžęs iš parduotuvės sugebėjau sukeverzot SEB savitarnos svetainėje.

SEB niekad nebuvo man labai draugiškas bankas, kadangi turėjo potraukį nuskaičiuot savo dalį už kiekvieną operaciją, draugai juokaudavo, kad man pakanka praeit pro bankomatą ir vien už tai SEB nuskaičiuoja 10Lt 🙂 Smagiausias turbūt yra lėšų administravimo mokęstis (kiekvieną kartą man gavus pinigų iš kito Lietuvos banko iš mano sąskaitos yra nuskaičiuojami beveik du litai, nedaug, bet erzina, jei gauni daug smulkių pavedimų).

Nesakau, kad SEB yra blogas bankas, mano akimis, jis daug kur lenkia* Swedbank, tačiau kažkaip nesiseka mums bendradarbiaut ir tiek. Gal Swedbank bus geriau 🙂 Jie bent jau pasirūpina, kad klientai turėtų galiojančią kortelę…

Tiems, kas pagalvos, kad pasirūpint kortele buvo mano reikalas, galiu pasiguost, kad kortelę į namus užsakiau jau prieš keletą mėnesių, prieš mėnesį buvau klientų aptarnavimo skyriuje, kur vėl pasitikslino adresą ir ar tikrai noriu gauti kortelę paštu ir dar prieš porą savaičių man telefonu pranešė, kad “mano naujoji kortelė mane greitu laiku pasieks nurodytu adresu”. O visos šios tirados rezultatas – rytoj keliauju į vienintelį savaitgaliais dirbantį SEB klientų aptarnavimo skyrių, ištuštinu ir uždarau sąskaitą.

* – Lyginant su SEB, Swedbank el. bankininkystės sistema atrodo kaip obuolių košė. Tiek pat ir patogi. Nežinau, kas ją projektavo, bet nusipelnė gaut su liniuote per nagus. Ir dar eilės… kam banke turėt penkiolika aptarnavimo langelių, jei daugiau nei trys niekada ir neveikia? Žmonės prie Swedbank renkasi jau nuo 7 ir stoja į eilę prie durų 🙂 į Swedbank užsuku tik kartą per metus užsilipint lipduko ant LSP (kurį galėčiau gaut ir paštu), bet dėl tokios smulkmenos Swedbank praleidžiu daugiau laiko nei SEB teko būt per paskutinius penkis (paskutinį kartą 45min.).

6 thoughts on “Bėgam iš SEB į Swedbank (bandau piktai)”

  1. Esu ne kartą laukes SEB’e ilgai ir nobodžiai eilėje, kai dirbo tik porą langelių iš 10. Tad taip pasitaiko visur. Spėju labai priklauso nuo rajono ir bankų paplitimo.

    Kortelė yra banko nuosaybė, jei gerai pamenu. Tai logiškai mąstant jie turėtu pasirūpinti, kad gautum ją laiku ir kur reikia.

    Swedbanko bankomatai daug daug kartų lenkia SEB. Pamatysi ir apsidžiauksi 🙂

    1. Tikiu, kad pliusų ir minusų turi abu bankai, SEB’o pliusus ir minusus ragavau jau penki metai, laikas brist į kitą upę 🙂

  2. Kiek teko girdėti, mokestis už gaunamą pavedimą iš kito banko yra ir Swedbank’e. Todėl ir apsimoka turėti sąskaitas dvejuose didžiausiuose bankuose. Taip pat naujos kortelės paprastai išsiunčiamos mėn. prieš jos aktyvavimą. Beje, kortelės atsisakymas tavo atveju nelogiškas, kadangi už ją jau sumokėjai.

    1. Gali būt, tačiau dauguma mano gaunamų pavedimų ir atkeliauja iš Swedbank, šitoj vietoj tikiuosi sutaupyt keletą litų per mėnesį 🙂 išgyvensiu kaipnors, paprasta diabetinė kortelė, <20Lt/metai

  3. Beje, dėl el. bankininkystės. Jeigu jau Swedbanko atrodo paini (nors pats naudoju SEB ir nesiskundžiu, bet su Swed esu taip pat susidūręs), tai išbandyk kokį nors Ūkio banką. Va ten tai nagus nukapot per menka bausmė. Tragedija kažkokia švelniai tariant.

Comments are closed.